Counting the Costs – Arendalsuka 2024

Takk for at du deltok på vårt arrangement "Counting the costs" på Arendalsuka . Rapporter som har blitt henvist til finner du her, ta kontakt med info@landsforeningen1001dager.no dersom noe mangler. Mvh Landsforeningen 1001 dager
Perinatal mental health and early investment is essential. Care and the "green deal" must be prioritized given the current situation in the world.
Maternal mental health - it´s everyones business.
Dr. Alain Gregoire
Honorary President of the MMHA.
Mødres psykiske helse må ivaretas, av hensyn til mødrene selv, resten av familien, men ikke minst for spedbarnets skyld.
Lars Lien
Leder Norsk Psykiatrisk Foreing (NpF)
Proposjonal universalisme innebærer universelle tiltak til alle og mer til dem som trenger, mye kan løses i primærhelsetjenesten og dermed avlaste spesialisthelsetjenesten.

Ressurser (oppdateres) :

Kontakt: