Til alle gravide fra fødselsfotograf Eva Rose 🌹

Eva Rose er fødselsfotograf. Hun har reist land og strand rundt for å ta bilder av fødsler. Før covid-19 solgte hun leiligheten sin for å reise verden rundt og fotografere fødende kvinner. Dette prosjektet er nå på vent, men Eva stopper ikke.

Eva Rose er en ildsjel som står på hver eneste dag for gravide- og fødendes rettigheter. Hun jobber aktivt for at alle gravide skal få en god fødselsopplevelse (og selvfølgelig ha bilder som dokumenterer livets største begivenhet). Eva er ikke redd for å rope høyt om hva hun mener og hun er den eneste som har vært på så mange forskjellige fødestuer i Norge og i utlandet 🙌🏻.

Hennes erfaringer har gitt henne en sterk stemme som vi trenger i et samfunn der økonomi styrer svangerskap- , fødsel- og barselomsorg. Se hennes hyllest til gravide og fødende kvinner i disse corona-tider.

1001- takk til deg Eva Rose  ❤️

Fotocredit til: Ole Jacob Johanson